Oltervatnet, Istad

Molde
NB! Denne turen inngikk i Stikk UT! 2019.
Se turer fra Stikk UT! 2020 her »
grønn

NB! Stikk UT!-posten åpner ikke før 15/6. Utsatt åpning på grunn av snøforhold.

Kort om turen

NB! Stikk UT!-posten åpner først 15/6

Fotturen starter ovafor Grøndal kraftstasjon. Fin tur langs kanal i starten, og etterkvart som ein kjem opp i høgda får ein fin utsikt mot fjella i Romsdalen. I Oltervatnet er det fint å bade på ein varm sommardag. Her kan ein gå vidare til andre turmål som Trollvatnet, Trollvassbrakka, Dua, Tovardan, Mainnj og over til Silsetfjellet i Batnfjorden.

Turbeskrivelse

Turen går langs grov grusveg i ca 4 km til du kjem til Oltervatnet. Hald rett fram til første veiskille. Her tek du av til høgre. Følg vegen opp til eit lite pumpehus, og følg så kanalen heile vegen inn til Oltervatnet. Siste del av vegen har litt grovare grus enn første del.

Fottur

Dersom du kjem frå Molde, ta av frå riksvei 662 ca. 2 km øst for Midthaug fabrikker, Kleive. Avkjørselen er merka med Grøndalen. Kjør opp til vegbommen (avgift kr. 60) og videre innover dalen, gjennom Grøndal hyttefelt og vidare forbi Grøndal Kraftstasjon. Ta av mot høgre på første bakketoppen. På neste bakketopp er det parkeringsmoglegheiter ved vegbommen. Her startar fotturen.

Sykkeltur

Dersom du kjem frå Molde, ta av frå riksveg 662 ca. 2 km øst for Midthaug fabrikkar, Kleive. Avkjørselen er merka med Grøndalen. Kjør opp til vegbommen (avgift kr. 60) og videre til parkeringsmoglegheit ved Høljan. Turen går på grusveg og grov grusvei vidare innover dalen ca. 8 km fram til Oltervatnet. Før du kjem til Grøndal hyttefelt, ta av mot venstre og legg turen langs den idylliske kanalen og videre forbi Grøndal Kraftstasjon.

Eit anna alternativ er å starte sykkelturen frå Fursetfjellet på E39. Liten avkjørsel med parkeringsmoglegheit til høgre når du kjem frå Hjelset. Her kan du følge grusvegen fram til Grøndal Kraftstasjon.

Adkomst og parkering

Dersom du kjem frå Molde, ta av frå riksvei 662 ca 2 km øst for Midthaug fabrikker, Kleive. Avkjørselen er merka med Grønndalen. Kjør opp til Høljan. Her kan du parkere om du vil ta turen på sykkel. Dersom du ønskjer å gå, parker ved Silsetvatnet, følg vegen tilbake eit lite stykke og følg Stikk UT!-skiltinga til veg mot Oltervatnet.