Harøyburet, Harøy

km tur/retur
blå

Kort om turen

Harøyburet er med sine 156 meter over havet Sandøy kommune sin høgaste topp, og herifrå får ein ei super utsikt over øyriket mot sør og mot nord.

Dette er ein tur som passar for heile familien, og ein vil bruke ca. 20 minutter på å nå toppen.Dei fyrste 50 meter går bratt opp før stigninga roer seg litt og ein får ei flott utsikt.

Turbeskrivelse

Frå parkeringsplassen følgjer ein stien som går opp forbi bommen. Ein følgjer ein tydelieg sti oppover langsmed skråninga. Der stien delar seg held ein mot venstre for å gå den raskaste vegen opp.På toppen vil ein lett finne turpostkasse med Stikk UT! -kode og registreringsbok frå Harøy idrettslag.

Adkomst og parkering

Frå StikkUT skiltet ved hovedvegen køyrer ein opp traktorvegen og parkerar i enden av vegen.

Løype på kart

Lengde i km
Lengde tur/retur (km) 1,5
Stigning Meter Grader
Total stigning 110 Høydemeter

Offentlig transport

Kjem du til Myklebust med ferje eller hurtigbåt, er det mogleg å gå til startpunktet. Følg skilting mot Steinshamn frå ferjekaia (mot venstre) og gå til du ser Stikk UT! -skiltet, ca. 1 km langs hovedvegen.

Kjem du med ferge til Finnøya med sykkel kan du sykle til startpunktet, ca. 10 km. Ein følgjer fylkesvegen over Finnøya, moloen og gjennom Steinshamn sentrum. Vidare syklar ein rett fram til ein kjem til krysset med barnehage/skule, her kan ein ta vegen rett fram. På vegen syklar du forbi Harøy kyrkje. Fortsett vidare til du ser Stikk UT! -skiltet langsmed vegen.