Ofte stilte Stikk UT!-spørsmål

Her gir vi svar på noen av de spørsmålene eller problemene som kan dukke opp i Stikk UT!-sammenheng. Finner du ikke svar på det du leter etter her, ta kontakt med oss på post@stikkut.no så svarer vi deg så fort vi kan.


Om registrering av koder/turer
Hvorfor får jeg ikke registrert Stikk UT!-koden?
-Det kan hende du prøver å registrere en kode fra en tidligere sesong, sjekk at det står riktig årstall på kodekortet.
-Om turmålet ikke er åpnet enda kan en ikke registrere koden. Åpningsdatoer finner en i turbeskrivelsen i appen eller på stikkut.no
-Det kan også skyldes at du har skrevet inn feil kode. Alle Stikk UT!-koder består av to (store) bokstaver og to tall.

Kan man registrere turer som ikke er åpnet enda?
-Nei, man kan ikke registrere koder før turmålet er åpnet. Åpningsdato står i turbeskrivelsen i app eller på stikkut.no. Man kan heller ikke etterregistrere turer.

Kan man registrere en tur flere ganger på samme dag?
-Nei, det er kun mulig å registrere et turmål en gang dag (dato).

Om hvordan delta
Hvordan kan jeg bli med på Stikk UT!
-Du må opprette en bruker og logge deg inn i app eller på stikket.no. Når du har logget deg inn kan du finne turer du vil gå og registrere koden når du har funnet fram til turmålet.

Jeg får ikke svar når jeg bruker «glemt passord»-funksjonen?
-Pass på at du bruker riktig e-post adresse.
-Hos enkelte havner e-post fra oss i søppelposten så se etter der.
-Om du fortsatt ikke hører fra oss etter å ha sjekket e-post adresse og søppelpost, ta kontakt på post@stikkut.no så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Hvordan registrere turene til barn eller andre som jeg ofte har med meg på tur?
-I Min profil kan en legge til familiemedlemmer. Når du har lagt til ett familiemedlem kan du enkelt huke av hvem som har vært med på tur når du registrerer koden.

Hovedsponsor:

Samarbeidspartnere: