Spørsmålstegn i Stikk UT!-appen?

Får du opp spørsmålstegn når du skal registerer Stikk UT!-koden i appen? Les hvordan du løser problemet her.

Vi har de siste uker fått noen tilbakemeldinger fra personer som får opp ett spørsmålstegn og har problem med å registrere koden i Stikk UT!-appen. Vi har funnet feilen og appen er oppdatert. Men hos noen skjer ikke denne oppdateringa automatisk så de på oppdatere appen eller logge seg ut og inn i appen på nytt. Dine tidligere registreringer ligger der som før. Når det skjer endringer i appen oppdaterer den seg automatisk etter en stund, men du kan også gå i AppStore eller PlayStore å oppdatere appen selv for å få tak i de siste endringene raskere.


Slik logger du deg ut av appen:  

1. Gå inn i appen og trykk på profil nederst i høyre hjørne. 

2. Trykk på logg ut øverst i høyre hjørne. 

3. Logg deretter inn med samme bruker.

Om du fortsatt har problemer kan du registrer turmålene på stikkut.no inntil videre.  


Vi beklager denne ulempen, lykke til og god tur videre😊


Hovedsponsor:

Samarbeidspartnere: