Okla (rundtur), Rystefeltet (ny)

Ørsta
704
Besøk
5,41
km rundtur
blå

NB! Stikk UT!-posten åpner ikke før 10/5. Snøv frå krysset ved Okla til halvvegs ned Dinglavassbakkane.

Kort om turen

Rundturen Okla(pølsa),Dinglavatnet,Osdalen har jevn stigning opp til Okla med flott utsiktspunkt mot Hovdebygda og Ørsta ved Vindpølsa (pølsa).Vidare langs Okla til en tar av ned mot Dinglavatnet og videre til Osdalen. Der er ein sittebenk litt ovanpå Sætra. Ta gjerne en tur inn om sætra.

Turbeskrivelse

Frå parkeringsplassen kan du gå både skogsvegen 0,9 km eller på sti. Stien starter ca 100 meter frå parkeringsplassen. Ved enden av skogsvegen ca 0,9 km er der planlagt en gapahuk som vil stå ferdig i 2020. Her ved  inngongen til Osdalen vil en passere Dalsmunngarden (steingard) og kjem snart til eit skilt som er merka med Pølsa/Okla ein tek av her. Stien er steinlagt mange plasser. Bratteste partiet på turen er når ein kjem til ura. Stien er tydelig og tilrettelagt med steiner oppover. Like før en kjem ut av Oklaskogen er der plassert ei hengekøy og det er muligheter for å sette seg ned ved sida av, med fin utsikt mot Hovdebygda. Når en kjem ut av skogen følger man stien oppover til Pølsa/Okla. Ved pølsa er det fint å sette seg å ta ei pause å nyte utsikta. Her er også ei turkasse til å skrive seg inn i. I jula vert her sett opp eit juletre som er 6-7 meter høgt. (Til opplysning er turen til Okla/Pølsa og tilbake, stort sett trakka med ei rås heile vinteren, anbefaler då piggsko/brodder/skistaver.) Stien går vidare innover langs kanten i flatt terreng til en kjem til en varde og eit lite jøl. som en passerer. Like etter kjem eit sti kryss med skilt til Dinglavatnet og en skal då ta til høgre. Turens høgeste punkt er nådd og nedturen starter Følg stien nedover så vil en få auge på Dinglavatnet. Stien går ved sida av demninga ned til høgre. Videre ned Dinglavassbakkane mot Ossætra og Osdalen. Like før ein kjem til Ossætra, er der plassert en benk som kan vere greitt å kvile seg på. Om en vil kan man gå om Sætra. Videre passerer stien ei hytte på høgre side. Stien går vidare mot Dalsmunnen og Dalsmunngarden. Når en kjem ned på enden av skogsvegen kan en velge om en vil følge den eller stien til parkeringsplassen. Rundturen kan en også gå motsatt veg.

Adkomst og parkering

Frå E39 tar en av mot Rystefeltet. Der står infotavle ved starten av feltet.Man kan kjøre begge veger i første kryss.Skal ein øverst i feltet til høgre oppom husa der vegen går langs elva videre til tranformatorstasjonen Rystene. Første veg oppom den er ein grusveg som fører til lunneplassen som vert brukt til parkeringsplass med plass til 20-25 biler. Skogsveger videre er stengt.

Løype på kart

Lengde i km
Fast grus 0,9
Total lengde rundtur (km) 5,41
Stigning Meter Grader
Total stigning 445 Høydemeter

Offentlig transport

Ved E39 er der busstopp frå Volda ved inngang av Rystefeltet, følger så gangveg til Infotavle.Frå Ørsta ca 300 meter forbi krysset, kan då gå tilbake til info tavle i ved inngang av Rystefeltet